SUMBANGAN KEBAJIKAN RAMADHAN 1430H DUN MAHARANI


Alhamdulillah, walaupun tiada peruntukan kewangan yang diberikan oleh pihak kerajaan, DUN MAHARANI dengan izin Allah masih dapat meneruskan aktiviti-aktiviti kebajikan khususnya di bulan Ramadhan yang mulia ini.

Program ini berjalan berterusan sejak awal Ramadhan, secara berkelompok atau secara ziarah rumah ke rumah.Program ini dijayakan bersama Ahli Jawatankuasa Pusat Khidmat DUN Maharani ,HELWA DUN Maharani (Muslimat) , Majlis Tindakan DUN Maharani ,PAS cawangan dan Lajnah Kebajikan PAS Kawasan Muar.

YB. Dr. Hj. Mohammad mengucapkan jutaan terima kasih kepada para dermawan yang sudi menghulurkan sumbangan sama ada wang ringgit atau harta benda . Sumbangan ikhlas ini memberi kesan yang mendalam kepada para penerima -gembira,terharu,bersyukur dan ucapan terima kasih yang tidak terhingga.

Gambar-gambar di bawah ini adalah di antara aktiviti-aktiviti terbaru Pust Khidmat DUN Maharani, di antaranya di Surau Al Ehsan Kampong Pt. Amal Laut Jalan Joned, Kampong Pt. Unas, Kampong Pt. Samsu dan Kampong Pt. Amat Darat Jalan Sri Tanjung.


YB sedang berucap di majlis sumbangan kebajikan di Surau Al-Ehsan Pt. Amal Jln Joned. (Surau ini telah dirasmikan oleh YB Dr Mohammad). Pelajar Madrasah Tahfiz Tanwiriah kelihatan bersama diraikan.



Beberapa orang penerima sumbangan di Surau Al Ehsan

SUMBANGAN PAS CAWANGAN PT SAMSU KEPADA PENDUDUK DI SEKITAR KAMPONG PARIT SAMSU




Sumbangan disampaikan oleh YB Dr Mohammad dan Tuan Hj Abd Rahman Lajim




0