SAMBUTAN HARI GURU PASTI KAWASAN MUAR 2011


SAMBUTAN HARI GURU PASTI MUAR

Pimpinan PASTI Kawasan Muar mengorak langkah ke hadapan dengan meraikan guru-guru PASTI sempena Hari  Guru 2011 dengan mengadakan Majlis Sambutan Hari Guru PASTI Kawasan Muar di Muar Traders Hotel Muar pada hari Khamis 26 Mei 2011 mulai jam 9.00 malam.

Majlis dirasmikan oleh Ustaz Kamalulnizam Suhut, Timbalan Pengarah PASTI Negeri Johor. Di antara tetamu kehormat termasuklah YB Dr Mohammad Taslim, ADUN Maharani dan isteri Puan Rubiah Raffee, Ustaz Abu Bakar Lajat, YDP PAS Muar, Tn Hj Malik Md Diah , Timbalan YDP PAS Muar, Sdr Faizul Md Salleh, Mantan Pengarah PASTI Negeri Johor dan Cikgu Haji Mohamed Taib, Tokoh Guru Muar 2011 bersama isteri.

YB Dr Mohammad dan isteri, Puan Rubiah, mengucapkan terima kasih
di atas jemputan di atas.



Tetamu Kehormat, Perasmi Majlis dan Guru-Guru PASTI Muar bergambar untuk kenangan.

Tetamu VIP bersama warga PASTI Muar.

Sdr Faizul, mantan Pengarah PASTI Negeri, (tengah) bersama Ustaz Abu Bakar,
YDP PAS Muar (kanan).

Orang kuat PASTI Muar. Dari kanan Sdr Hamidun, Ustaz Nazri, Ustaz Iskandar dan Sdr Samad.


Guru-Guru PASTI Muar, pendidik generasi Al Quran.
PGB Puan Sazlina Abd Rahman menyampaikan amanat.

Perasmian oleh Ustaz Kamalulnizam.

Cikgu Hj. Mohamad B.Taib menerima anugerah Tokoh Guru Cemerlang
sempena Hari guru PASTI Kawasan Muar

Majlis berjalan dengan meriah dengan Pengacara Majlisnya Ustaz Iskandar. Hidangan makan malam yang enak disediakan oleh Muar Traders Hotel. Guru-guru PASTI tidak dilupakan dengan dihadiahkan cenderamata sebagai menghargai jasa mereka. Guru PASTI Al Amaliyah dinaobatkan sebagai Guru Cemerlang. 

Cikgu Haji Mohamad Taib pula dinobatkan sebagai Guru Cemerlang Muar 2011. Cenderamata dan Sijil disampaikan oleh YB Dr Mohammad Taslim. Cikgu Mohamad merupakan pelajar cemerlang akademik dan sukan. Beliau bersara sebagai Guru Pakar Matematik di Sekolah Menengah Sains Muar. Beliau juga pernah bertanding sebagai calon PAS dalam PRU 1999.

Malam itu meninggalkan kenangan manis kepada guru-guru dan tetamu.Tahniah PASTI Muar !

0