NISA' MUAR EXPLORE NATURE


NISA' MUAR EXPLORE NATURE DI PANTAI PARIT PENYENGAT MUAR

Nisa' Muar di bawah kepimpinan Puan Hjh Asma' Abu Bakar melanhkah kehadapan dengan mengadakan Program Explore Nature di Pantai Parit Penyengat Muar pada pagi Ahad 22 Mei 2011.Program ini adalah sebahagian daripada misi Nisa' untuk melahirkan generasi yang mengagungkan agama, mencintai ilmu dan berakhlak mulia.Berbagai aktiviti diadakan sepanjang pagi itu hingga tengahari.


Menurut Pengarah Program Nisa' Explore Nature, Cik Kamilah Muhammad, lebih 80 orang peserta mengambil bahagian  dalam program pagi itu. Mereka  terdiri daripada remaja dalam DUN Maharani dan DUN Sungai Balang.Program ini diharap dapat mengeratkan ikatan silaturrahim di antara mereka sambil mendidik mereka menjadi pemimpin masyarakat yang bertakwa.Banyak lagi program sedang diatur untuk remaja ini pada masa yang terdekat.Belaiu mengucapkan ribuan terima kasih di atas sokongan yang diberi dan juga kepada penyumbang, petugas dan penderma.


YB Dr Mohammad Taslim, ADUN Maharani, dijemput khas untuk bersama mereka dan merasmikan program ini. Turut hadir Tuan Haji Malik Mohd Diah, Penyelia Pusat Khidmat DUN Sungai Balang merangkap Timbalan YDP PAS Muar.

YB Dr Mohammad bersama Pengarah dan Fasilitator Program.

 Peserta-peserta mengabadikan kenangan Program Nisa' Explore Nature.

 Doa  dimulakan mengiringi Majlis Penutup.

Amanat daripada YB Dr Mohammad.
 
Di antara peserta - peserta Program.
 
  
 Menyanyi Lagu Tema ' Semarak Perjuangan '

Hadiah istimewa untuk Si Cilik
 
Pemenang Cabutan Bertuah.
 
 
Tuan Haji Malik Md Diah menyampaikan hadiah kepada peserta program.
 
 
 Hadiah untuk Kumpulan yang berjaya.

 Tahniah ! Sungguh bersemangat wakil kumpulan ini.

0