SUMBANGAN RAMADHAN PKR DAN PAS MUAR


KESERASIAN DAN KERJASAMA PAKATAN RAKYAT TERSERLAH LAGI.

Pakatan Rakyat Muar tidak ketinggalan berterusan membantu rakyat mengikut kemampuan dengan hasrat untuk merialisasikan  MEMBANGUN NEGARA BERKEBAJIKAN. Bulan Ramadhan merupakan bulan terbaik untukkami  meneruskan usaha murni membantu meringankan beban rakyat..Setelah menziarahi rakyat di kawasan luar bandar kali ini kami turun ke kawasan bandar di Lorong Penambang, Jalan Khalidi Muar.untuk menyampaikan bantuan.
Kami menziarahi Tuan Haji Ibrahim di Lorong Penambang, tidak jauh dari Bulatan Sulaiman di hadapan Wetex Parade,pusat belibelah yang terhebat di Muar. Warga emas ini , seorang bekas bilal surau mengalami kecederan patah tulang peha dan juga angin ahmar. Beliau bergerak menggunakan kerusi roda tetapi nkerusi roda beliau sudah terlalu uzur, minta diganti. Keluarga beliau mengadu hal kepada YB Dr Mohammad yang kebetulan sedang mengaagihkan sumbangan Ramadhan. Sdr Hizwan Ahmad, penyelaras PKR Parlimen Muar pula sedang mencari seorang penerima kerusi roda. Memang rezeki Tn Hj Ibrahim agaknya.
Pada petang Rabu, 25 Ogos 2911 Sdr Hizwan dengan diiringi oleh YB Dr Mohammad Taslim dan AJK PAS dan PKR serta wartawan Sinar harian telah menziarahi untuk menyerahkan kerusi roda tersebut.

Suasana panas di luar, mencari tempat teduh....
YB Dr Mohammad bersama Sdr Hizwan dan Tn Hj Ibrahim. 


Terharu dan gembira....Tn Hj Ibrahim menerima sumbangan 
daripada Sdr Hizwan.

Untuk kenangan: Sdr Hizwan, Sdr Subranmani, Ketua Wanita PKR Muar,
Pak Yahya Asam Pedas dan YB Dr Mohammad bersama Pak Ibrahim.



 YB Dr Mohammad menyampaikan sumbangan kepada nenek
yang sudah bongkok, perlu bantuan di Lorong Penambang.
Sdr Hizwan bersedia denga sumbangan duit raya.

 Simpati...marilah bantu warga emas ini.

0