PILIHANRAYA MANIK URAI - UNDI PAS !




Rayuan Tok Guru Kepada Pengundi Manek Urai

Tidak ada apa kelebihan yang ada dari parti lawan selaindaripada umpan hadiah berupa pembangunan dan janji subsidi di sana sini.Kita bukan tidak kenal siapa UMNO.Cukuplah dia menghuru-harakan Negeri Perak.Mari kita kekalkan suasana tenang di Kelantan,dalam rahmat pemeliharaan Allah S.W.T. seperti yang telah dianugerahiNya kepada kita selama ini.

Di bawah PAS,susah apa. Agama dapat,pembangunan dapat. Kita sdang beri makanan rohani yang secukupnya tanpa mengabaikan aspek kebajikan kepada rakyat kita.Apa yang ada pada kita,tidak ada pada UMNO.Ini semua bertolak dari kejujuran kita untuk menjaga agama Allah dan nasib rakyat tanpa mengira bangsa dan warna kulit supaya berjaya di dunia dan berjaya lagi di akhirat.Yang kita sama-sama sedang berakhtiar dan perlu kita jauhi ialah azab Neraka di akhirat kelak.UMNO tidak ada 'buah' ini.Sikit-sikit pembangunan.Sikit-sikit satu Malaysia.Dia hanya gilakan dunia.Bagi mereka,halal haram dia tak peduli.Bagi mereka kejayaan di akhirat tidak mustahak.

Kepada seluruh pengundi,baik dalam mahupun luar,mari kita terus kembali kepada Islam.Tunaikan tanggungjawab pada 14 Julai ini.Pilihan kita adalah PAS.Nampak saja bulan,jangan banyak soal;terus pangkah - selesai masalah.

Mari kita kekalkan persekitaran hijau yang subur di Manek Urai demi Allah untuk Allah kerana hanya Dialah jua yang Maha Besar.

Allahuakbar.Alahuakbar.Allahuakbar.

NIK ABDUL AZIZ BIN NIK MAT
Menteri Besar Kelantan
Merangkap
Mursyidul Am PAS

Tanggal 11 Rejab 1430
4 Julai 2009



0