HI-TEA BERSAMA DATO' PADUKA HUSAM MUSA DI DUN GAMBIR


MAJLIS HI-TEA DUN GAMBIR

 PAS LEDANG telah mengadakan Majlis Hi-Tea pada petang Ahad, 5 Februari 2012, bertempat di pekarangan Pusat Aduan Rakyat DUN Gambir di Pekan Bukit Gambir Muar.PAS DUN Gambir ini diterajui oleh Dato' Mahfoz Mohamed, Pesuruhjaya PAS Johor.Pada sebelah malamnya Ceramah Perdana diadakan di tempat yang sama.

Tetamu Kehormat ialah YB Dato' Paduka Husam Musa,Turut hadir YB DR Mohammad Taslim ADUN Maharani, YB Dr Boo Cheng Hau, Pengerusi DAP Johor merangkap ADUN Skudai, YB Er Teck Hwa, Ahli Parlimen Bakri dan kepimpinan PKR.

Dalam ucapannya Dato' Husam menyentuh tentang pilihanraya yang semakin hampir. Beliau  menaruh keyakinan bahawa rakyat Johor mampu melakukan perubahan. Johor merupakan nadi perubahan politik Malaysia sekarang. Menurut beliau Dr Mahathir mahukan pilihanraya dalam bulan Mac ini tetapi pihak kerajaan tidak yakin boleh menang . Bulan April? 4 (si) bulan mati dan bulan Mei Pakatan Rakyat bertambah kuat. Bulan 6? insyaAllah PR menang ! Inilah dilema BN sekarang. Walau bagaimana pun beliau mengingatkan supaya kekalkan perpaduan dan sentiasa bersedia untuk menghadapi pilihanraya.


Amanat Dato' Paduka Husam Musa.

YB Dr Mohammad bersama YB Dato' Husam dan pemimpin PR.


 
 PEMIMPIN PAKATAN  RAKYAT


 
Jamuan untuk pemimpin - simple tapi menyelerakan.

0