SAMBUTAN TAHUN BARU CINA 2011 DAP BUKIT MOR


 SAMBUTAN TAHUN BARU CINA 2011 DI PARIT JAWA MUAR

DAP Cawangan Bukit Mor, Parit Jawa Muar menyambut Tahun Baru Cina 2011 dengan mengadakan Jamuan Rumah Terbuka pada malam hari Ahad 6 Februari 2011.Majlis diadakan di Dewan Tokong Bukit Mor Parit Jawa Muar dengan kehadiran  lebih 300 orang tetamu pada malam tersebut.

Pengerusi DAP Cawangan Bukit Mor dan AJKnya telah  menjemput ramai tetamu istimewa termasuk  YB Er Teck Hwa (Ahli Parlimen Bakri), YB Dr Boo Cheng Hau (Pengerusi DAP Johor/ADUN Skudai), YB Gwee Tong Hiang (ADUN Bentayan), YB Dr Mohammad Taslim (ADUN Maharani), YB Sim Tong Him (Ahli Parlimen  Kota Melaka), YB Goh Leong San (ADUN Kesidang/Pengerusi DAP Melaka), Sdr Malik Md Diah (Naib Yang Dipertua PAS Muar), Sdr Hizwan Ahmad (Penyelaras Parlimen Muar), Sdr Yatin Sarpan (Ketua PKR Cabang Muar) dan Sdri Nah Budin.


Tahniah kepada Pengerusi dan AJK DAP Cawangan Bukit Mor Parit Jawa Muar yang telah berjaya menganjurkan majlis yang cukup bermakna kepada Pakatan Rakyat. Sambutan daripada penduduk sungguh menggalakkkan dalam suasana perpaduan dan muhibbah walaupun pihak berkuasa memberi amaran supaya tidak menyentuh politik dalam ucapan pemimpin-pemimpin pada malam tersebut.

Jamuan pada malam tersebut disediakan oleh Sdr Yahya (Setiausaha PKR Muar) yang terkenal dengan Restoran Asam Pedasnya  di Parit Jawa Laut.

Sambutan Tahun Baru Cina di Dewan Tokong Bukit Mor.

 
YB Dr Mohammad Taslim diberi penghormatan berucap.

 
Giliran YB Gwee Tong Hiang berucap.

 
YB Sim sedang berucap.
Pemimpin Pakatan Rakyat dari kiri: YB Goh, YB Er, YB Dr Boo, 
YB Dr Mohammad,YB Gwee dan Sdri Nah Budin.


Dari kanan: YB Er, YB Goh, YB Sim, Sdr Malik, Sdr Hizwan, Sdr yati.

 
YB Dr Mohammad dan YB Gwee bersama AJK PAS dan DAP.

 
YB Dr Mohammad bertemu tetamu.

 
YB Dr Boo disambut oleh Sdr Malik.Sdr Hizwan kiri sekali.

0