PROGAM KHIDMAT MASYARAKAT


ADUN Maharani YB Dr Mohammad Taslim telah menyambung semula Progam Khidmat Masyarakat bulanan di Kawasan DUN Maharani. Baru-baru ini program telah diadakan di kedai makan Kak Leha di Parit Pinang Seribu, Jalan Temenggong Ahmad, Muar pada hari Ahad 8 Februari 2009 . Alhamdulillah, sambutan daripada masyarakat setempat terutama kaum Cina sangat menggalakkan. Pemeriksaan untuk mengesan penyakit darah tinggi dan kencing manis dijalankan secara percuma.Bulan hadapan program ini akan dijalankan di kawasan Parit Perupuk Laut,Muar.


5

    Assallamualaikum, program begini memang bagus, tapi adalah lebih bagus andainya di umumkan terlebih dahulu di blog ini agar pengunjung blog ini dapat turut serta jika kena pada masa dan tempatnya.
    Wassallam...
    Saya harap YB dpt meneruskan lagi Program Khidmat Masyarakat ini pada setiap bulan pd tahun akan dtg kerana ia dpt merapatkan hubungan Pemimpin dengan pengundi di DUN Maharani,ia juga memberi peluang kpd masyarakat membuat aduan,masalah semasa program ini dijalankan,Walaupun YB sibuk dgn klinik di Jalan sayang,Muar,YB masih ada waktu bertemu dgn rakyat.
    Assalamualaikum YB,
    Sekiranya YB memerlukan bantuan bg program Khidmat Msykt ni, boleh contact kami. InsyaAllah, akan hantar wakil bg membantu.