MUNAJAT PERDANA RAKYAT JOHOR


Munajat Perdana Rakyat Johor Anjuran PAS Johor



PAS Negeri Johor telah mengadakan Munajat Perdana Rakyat Johor pada hari Khamis 28 April 2011.Program ini di adakan di Kg Parit Salleh Ros, Parit Raja, Batu Pahat, berhadapan dengan Taman Universiti., bermula dengan solat maghrib berjamaah.diikuti dengan zikir munajat, solat isya', solat hajat dan seterusnya ceramah.Ribuan ahli PAS dan penyokong Pakatan Rakyat hadir.

Menurut Pengerusi Penganjur Program tersebut, Ustaz Abdullah Hussein, juga Ketua Dewan PAS Johor, program ini bertujuan meningkatkan komitmen setiap pimpinan dan ahli PAS dimnegeri Johor bagi menghadapi PRU 13 nanti. Program ini juga bertujuan memohon kepada Allah supaya PAS dan Pakatan Rakyat terhindar daripada perbuatan fitnah oleh golongan yang zalim.


Ceramah  Perdana disampaikan oleh AJK PAS Malaysia, Tuan Haji Moahamad Sabu. Pesuruhjaya PAS Negeri Johor, Dato' Dr Mahfodz Muhamad, yang juga Naib Ketua Dewan Ulamak PAS Malaysia, turut menyampaikan ceramah.


YB Dr Mohammad Taslim di barisan hadapan nombor 3 dari kanan.
Di kanan sekali barisan hadapan ialah Tuan Hj Selamat Othman dan Sdr Abu Bakar Ismail dikirinya. Sdr Zamzuri  di baris kedua , 3 dari kanan.Mereka datang bersama



HambaMu bersujud mohon di kabulkan doa.

 
Doa Pejuang-Pdejuang Islam di ketuai oleh Ustaz Abdullah Hussein.

Gambar-gambar di atas adalah ehsan Sdr Dhamam.
 
Mohammad Taslim was tagged in Ayub Suleiman's video.
 


 YB Dr Mohammad Taslim dan Dr Mohd Ramli Kari turut hadir  dalam program tersebut. Ketika mereka sedang mendengar ceramah sambil minum di warong, mereka diberitahu  ada seorang hamba Allah pengsan di warong bersebelahan.YB Dr Mohammad dan seorang Ustaz petugas Unit Amal cuba membantu memulihkannya  sebelum   dirujuk ke hospital.Doakan sahabat kita ini segera sembuh. 









0